Rytterbrev

Kære ryttere,

Så er der ikke længe til at vi åbner dørene til vores Pokalstævne 2019, men inden da kommer der lidt praktisk information.

Check-in vil være åbent fra kl. 7.00 - 9.00 og skal ske mindst 1 time før ekvipagens første klasse starter i sekretariatet, som kan findes i ridehallen. Her skal vaccinationsbevis fremvises samt tro og love-erklæring afleveres. Ligeledes vil startlister blive hængt op senest 1 time før klassens start. Vi gør opmærksom på at stævnet er et D-stævne, og at vaccinationsreglerne skal følges hertil.

Ved indtjekning skal de, som har valgt engangslicens fremvise kvittering herpå. Engangslicens købes via sporti. https://www.sporti.dk/product.php?pid=69

Der rides efter FIPO 2019 med danske særregler.

Selvom alle klasserne er opdelt i junior, ungrytter og senior, vil udtagelsen for de enkelte klasser blive redet samlet.

Af tidsplanen vil der kun fremgå den samlede klasse. Vi understreger dog igen at præmieringen af de enkelte klasser vil være opdelt i junior, ungrytter og senior.

Derudover vil vi endnu engang minde om, at alle heste skal stå på fold, og at I selv skal medbringe hegnsmateriale. Foldene skal tømmes inden afrejse for alt, og hvis dette ikke gøres tiltrækkeligt, vil rytteren blive pålagt et gebyr på 500 kr.

Opvarmning vil foregå udenfor, uanset vejr. Endvidere vil det være tilladt at ride med mordax under opvarmning så vel som på stævnebanen.

Orienter jer på www.rideklubbengauti.dk, hvor kort vil angive trailerparkering, foldareal, ridehal, opvarmning mm. Vær opmærksom på at alle biler skal køre direkte til trailerparkering og parkerer her med indkørsel fra Hjedsbækvej.

Der vil være cafeteria på stævnepladsen, som holder åbnet under hele stævnet. Her vil der være mulighed for at købe mad og drikke i løbet af dagen.

Resultater for samtlige klasser vil blive offentliggjort til præmieoverrækkelsen sidst på dagen. Her vil der også kåres kombinationsvindere og der vil blive tildelt en featherprice til én junior, ungrytter og seniorrytter.

Her på www.rideklubbengauti.dk kan tidsplan, hjælperplan og resultater findes.

Startlister vil blive offentliggjort på ticker.icetestng.com, men vær opmærksom på at denne kan ændre sig op til én time før klassens start.

En fysisk startliste vil blive printet på dagen og hængt op på opslagstavlen. Skulle der være forskelligheder fra den fysiske og den elektroniske startliste er det altid den printede, fysiske startliste der gælder.

Orienter jer venligst i hjælperplanen, og mød op til jeres vagter. Vi minder om, at udeblivelse fra en hjælpervagt vil koste 200kr. pr. vagt.

Yderligere information vil blive lagt op på Pokalstævnets Facebook begivenhed, så hvis du ikke allerede følger begivenheden, vil vi opfordre jer til at gøre det. Begivenheden kan findes her: https://www.facebook.com/events/1405594946271501/

Vi vil endnu engang opfordre alle til at holde den gode tone under stævnet og udvise horsemanship. Vi er frivillige som arrangerer stævnet, så vi håber I vil give en hånd med undervejs. Derudover har vi lejet os ind på Rebild Sportsrideklub, og beder jer derfor om at behandle stedet ordentligt og rydde op efter jer selv.

Venlig hilsen Stævneudvalget